Diensten

Accuria is een onafhankelijk secretariaat dat zich voornamelijk richt op bedrijven uit de bouwsector.
Ook aanverwante sectoren uit de bouw, retail, horeca, transport en garages kunnen hier terecht.

Met Accuria als sociaal secretariaat kan u rekenen op:

  • een professionele dienstverlening;
  • een gunstige beheerskost.
Dienstverlening die bij u past

Accuria kent uw sector als geen ander.
Door hun jarenlange ervaring weten zij bij Accuria waar u in uw sector moet op letten.
Zij volgen de sociale wetgeving op de voet en zorgen dat u op de hoogte blijft van de veranderingen.

U kiest hoe u de loongegevens doorstuurt:

  • via de webtoepassing E-Prest;
  • via een VPN-verbinding met het programma Prisma.
  • via Officient

De loondocumenten worden u digitaal doorgestuurd, dit bespaart tijd en kosten.

Persoonlijke aanpak

U krijgt een vaste contactpersoon toegewezen.

Accuria zorgt voor een ontmoetingsmoment waarop u elkaar leert kennen.
Op deze manier weet uw vaste dossierbeheerder wie u bent en hoe uw bedrijf werkt.
Geen vraag is hem of haar te veel.

Accuria garandeert een grote betrokkenheid bij uw personeelszaken.

Reglement van Inwendige Orde

In de Raad van Bestuur van 14 december 2016 werd het Reglement van Inwendige Orde van Accuria vzw goedgekeurd.
U kan dit document hier terugvinden.

 

Benieuwd naar de aanpak van Accuria?

Vraag een vrijblijvende offerte en laat u verrassen door de lage beheerskost.

Ontdek het nu