starters
E-Prest
Boekhouddoc.
Berekeningen
Modeldocumenten
« agenda overzicht

Bijblijfsessie i.s.m. VDAB

15/05/2018

Vlaamse Ondersteuningspremie (VOP) + Duoday
Als je wil weten wat een persoon met een arbeidsbeperking op jouw werkvloer kan betekenen, schrijf je dan in voor de Duoday. Een VOP-premie wordt toegekend als de arbeidsbeperking een impact heeft op het functioneren in een job.

Tijdelijke werkloosheid, een zuurstoftank voor noodgevallen op het werk  (Accuria)
Ongetwijfeld heeft uw onderneming ook wel eens te kampen met de gevolgen van weersomstandigheden, waardoor u genoodzaakt bent om een beroep te doen op tijdelijke werkloosheid wegens slecht weer. Misschien wordt u ook soms geconfronteerd met een gebrek aan voldoende werk door teruggevallen orders, waardoor u de tering naar de nering dient te zetten? Wist u dat u in bepaalde
gevallen niet enkel uw arbeiders maar ook uw bedienden tijdelijk werkloos kan stellen wegens gebrek aan werk? Een stroompanne, daden van terreur, wegenwerken, staking,... een veelvoud van gebeurtenissen waar werkgevers mee te maken krijgen en waar een schorsing van de arbeidsovereenkomst zich opdringt. Gelukkig bieden sommige situaties de mogelijkheid om een beroep te doen op een vorm van tijdelijke werkloosheid, mits het naleven van een aantal formaliteiten. Als u graag meer te weten komt over bepaalde omstandigheden of overmachtsituaties die u met de handen in het haar doen zitten voor uw werk-planning; dan is deze bijblijfsessie beslist een aanrader.

Klik hier om u in te schrijven.

logo

Meer weten?
Contacteer ons en stel uw vraag

Contacteer ons

 

ACCURIA vzw
Sociaal Secretariaat

Erkend sociaal secretariaat nr. 870
Aangenomen bij M.B. 15/10/1986

Kleine Laan 29                          
9100 Sint-Niklaas                  
T   03 760 15 80                     
F   03 760 15 85                     
E   sintniklaas@accuria.be        


Tramstraat 59
9052 Zwijnaarde
T   09 244 45 30
F   09 244 45 37
E   zwijnaarde@accuria.be

Openingsuren

maandag tot vrijdag:
08.30u - 12.00u
13.30u - 16.30u